Politica de retur
Puteți solicita returul produselor livrate, dacă vă aflați în una dintre situațiile de mai jos. Procedura de urmat, în orice caz, este următoarea:
- Solicitare telefonică de retur, în urma căreia veți primi un număr de retur (Număr RMA) și instrucțiuni suplimentare, dacă este cazul.
- Returnarea efectivă a produsului direct la magazinul Vitaminfo SRL sau prin curierat rapid – firma de curierat Fan Courier. În ambele cazuri este obligatorie prezentarea Numărului AWB.
Consumatorii au dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului.
*Atenție! Zile CALENDARISTICE, nu LUCRĂTOARE!
MODEL FORMULAR DE RETRAGERE
*Acest formular este doar un model și nu este obligatoriu!
Puteți solicita returul de produse pentru următoarele situații:
Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site:
Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Vitaminfo SRL.Produse nefuncționale în primele 24 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări:
Dacă produsul primit este nefuncțional în primele 24 de ore de la recepția efectivă, ridicarea de la magazinul Vitaminfo SRL sau recepția la domiciliu prin curier – puteți reclama acest lucru și solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou.Produse ce v-au fost livrate greșit:
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de Vitaminfo SRL.
Costurile de expediție a produselor returnate sunt suportate de către client, urmând ca la returnarea produselor schimbate, reparate sau refuzate la retur, costurile de expediție să fie suportate de către client în cazul în care produsul a fost returnat în condiții ce au dus la refuzul returului.