Termeni și condiții
Date despre compania care deţine site-ul şi care operează magazinul
online www.vnature.ro
Magazinul online găzduit de site-ul www.vnature.ro este deţinut de
societatea VITAMINFO SRL (numit în continuare Furnizor),
având sediul în ORADEA județul BIHOR, înmatriculată la Registrul Comerţului sub
nr. J05/1106/2021, având codul fiscal:RO44154672, e-mail: comenzi@vnature.ro
Magazinul online funcționează în conformitate cu prevederile acestor Termeni şi
Condiţii, care se completează cu prevederile legale aplicabile.
Aplicarea prezentelor termini și condiții, modificarea şi
actualizarea acestora
Navigarea pe acest site şi folosirea magazinului online implică acceptarea
în totalitate a Termenilor şi Condiţiilor. Utilizatorul site-ului declară că a
înţeles pe deplin şi este de acord cu Termenii şi Condiţiile prezentate mai
jos.
Furnizorul îşi rezervă dreptul de a modifica în mod unilateral orice
informaţie din conţinutul site-ului, precum şi de a actualiza oricând consideră
necesar aceşti Termeni şi Condiţii, fără o notificare prealabilă.
Definiţii ale unor termeni folosiţi în Termenii şi Condiţii
Client: Persoana fizică sau, după caz, persoana juridică care efectuează o
comandă şi în consecinţă acţionează în calitate de cumpărător.
Comanda: Document electronic prin intermediul căruia clientul îşi exprimă
faţă de Furnizor intenţia fermă şi irevocabilă de a cumpăra produsele
selectate.
Produse: Articolele decorative, articole pentru copii, articole unice,
aricole pentru casă etc. așa cum sunt acestea prezentate pe site, cu privire la
care clientul a plasat o comadă acceptată ulterior de către Furnizor.
Site/magazine online: www.vnature.ro
Utilizator: Orice persoană care vizitează site-ul.
Politica de vânzare online
Magazinul online este destinat în principal persoanelor fizice, precum și
persoanelor juridice cu sediul principal sau secundar în România, care solicită
livrarea produselor pe teritoriul României. Furnizorul își rezervă dreptul
unilateral de a selecta produsele disponibile, de a adăuga sau înlătura anumite
produse, mărimi sau culori ale acestora, de a efectua sau înceta oricând
anumite campanii publicitare (în concordanță cu prevederile legale incidente),
precum și de a efectua orice modificare cu privire la prețul produselor.
Accesul pe site poate fi restricționat anumitor utilizatori sau clienți, în
cazul în care proprietarul site-ului consideră că are motive justificate să
considere că este prejudiciat prin activitatea conduita respectivului
utilizator/client sau că se încalcă acești Termeni și Condiții, se comite un
caz de fraudă sau se încalcă vreun act normativ.
Utilizatorul/clientul al cărui acces pe magazinul online, a fost astfel
restricționat se poate adresa cu o solicitare Furnizorului, arătat la secțiunea
“Contact”, pentru a fi informat cu privire la motivele restricționării.
Procedura de efectuare a comenzii
Selectarea produselor și adăugarea lor în coșul de cumpărături
După selectarea produsului dorit, clientul trebuie să selecteze opțiunea
”Adaugă în coș”, după care produsul este adăugat automat în ”Coșul de
cumpărături”, a cărui iconiță este vizibilă pe partea de sus a imaginii produsului.
Clientul poate verifica oricând ”Coșul de cumpărături” făcând click pe iconiță
” Adaugă în coș”, prin care se deschide o fereastră separată în care sunt
arătate toate produsele selectate de client.
Prin click pe iconița respectivă ”Coșul de cumpărături” se va deschide o
pagină în care clientul va trebui să introducă toate datele necesare încheierii
tranzacției și livrării produselor respective, prin selectarea atât a
metodei/locului de livrare, cât și a modalității de plată.
Modalitățile de plată acceptate sunt următoarele:
– Plată prin card (credit sau debit)
-Plată în numerar (ramburs)
Finalizarea Comenzii
Se realizează făcând click pe iconița ”Plasează comanda”. În cazul în care
clientul a optat pentru altă modalitate de plată decât plata prin ramburs
poștal, acesta va trebui să efectueze plata produselor din comandă introducând
toate informaţiile necesare, conform modalității alese, imediat după ce comanda
este finalizată și plasată. În cazul în care, din orice motiv, plata cu card
sau pprin transfer bancar nu este efectuată sau finalizată, comanda va fi
considerată anulată, clientul trebuind să reia procedura de comandă.
Modificarea/Abandonarea comenzii până la plată
În orice stadiu al efectuării comenzii, până la efectuarea plății, clientul
poate modifica și/sau abandona o comandă. O comandă abandonată nu va fi
procesată și nu va naște niciun fel de obligații pentru proprietarul
magazinului online, nici clientului.
Procedura de confirmare a comenzii
După finalizarea comenzii și plasarea acesteia, clientul va primi la adresa
de e-mail furnizată în momentul comenzii, un mesaj de confirmare a procesării
comenzii. Confirmarea va include o recapitulare a datelor personale furnizate,
a produselor, cantitatea, prețul, precum şi a adresei de livrare și date de
facturare, după caz.
Deși proprietarul magazinului se asigură permanent că produsele de
pe site, marcate ca atare, sunt disponibile, pot exista situații excepționale
(spre exemplu în cazul unor comenzi simultane; în cazul unor defecțiuni de
ordin tehnic apărute în administrarea magazinului online etc.) în care un
produs să fie totuși indisponibil, astfel încât comanda să nu poată fi
acceptată.
In cazul aparitiei unei astfel de situații, clientul va fi informat prin
e-mail sau prin telefon.
Ori de câte ori o comandă nu poate fi acceptată, indiferent de motive,
clientul va fi informat, aceasta fiind singura responsabilitate a
proprietarului magazinului online.
7. Preţul
Prețul este stabilit pentru fiecare produs în parte. Prețul arătat nu
include TVA, Furnizorul fiind neplătitor de TVA.
Prețul nu conține taxele de livrare, care se evidențiază separat.
Prețul arătat în comanda finalizată și plasată, este prețul pe care clientul
este obligat să îl plătească pentru produsele comandate. Prețul arătat în comandă
finalizată, plasată și confirmată nu se va schimba, indiferent dacă ulterior
acelui moment Furnizorul realizează anumite campanii promoționale referitoare
la aceleași produse sau modifică prețul acestora.
Facturare şi plată
Pe baza datelor furnizate la plasarea comenzii, Furnizorul va emite către
clientul facture fiscală în format electronic, și o va trimite clientului la
adresă de e-mail furnizată de acesta. Clientul declară că înțelege și acceptă
expres o astfel de modalitate de facturare.
Plata se poate face exclusiv în modalitățile indicate în procedura de
efectuare a comenzii, respectiv:
– În fața locului în numerar sau cu card bancar.
– În numerar, la livrarea coletului. Plata se face în
momentul primirii coletului conținând produsele comandate.
– Plată cu cardul, prin utilizarea serviciilor bancare privind
operațiuni de transfer bancar
Debitarea cardului/contului clientului se realizează numai după ce clientul
a finalizat și plasat comanda. În toate cazuri în care plata se face online,
comisioanele bancare de orice tip (ex. de transfer, de schimb valutar etc.)
sunt în sarcina clientului și nu sunt incluse în preț/taxele de livrare. Pentru
informații legate de aceste comisioane vă rugăm să vă informați în prealabil la
banca emitentă a instrumentului de plată/furnizoare a serviciului bancar.
Nu se acceptă carduri cadou sau carduri de cumpărături ca forme de plată, cu
excepția unor astfel de carduri emise de VITAMINFO SRL . în cadrul unor
campanii promoționale!
Livrarea
Livrarea produselor comandate pe acest site se va efectua exclusiv pe
teritoriul României.
Livrarea se va efectua prin curierat rapid DPD.
Taxele de livrare sunt cele menționate în rubrica specială la
momentul finalizării și plasării comenzii. Prin finalizarea și
plasarea comenzii sunteți de acord cu plata acestor taxe împreună cu prețul
produselor. Taxa de livrare se aplică pentru fiecare colet în parte.
După ce ați primit confirmarea prin e-mail a comenzii dvs., aceasta va fi
livrată de noi și vă va fi livrată de către curieratul DPD într-un termen
estimativ de cel mult 2-6 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. In
cazul În cazul în care din indiferent ce motive termenul de livrare arătat
anterior nu va putea fi respectat, veți fi contactat prin e-mail și informat cu
privire la termenul efectiv de livrare.
Momentul încheierii vânzării. Transferul proprietăţii şi al riscului
Transferul proprietății și al riscurilor asupra produselor intervine la
momentul livrării coletului sub condiția efectuării plătii integrale a prețului
și taxelor de livrare.
Răspundere
Răspunderea furnizorului – în eventualitatea încălcării cu intenție sau din
neglijență gravă a Termenilor și Condițiilor, furnizor ca vânzător și
proprietar al magazinului online va fi răspunzător pentru pierderile care sunt
o consecință directă și previzibilă, în mod rezonabil, a acestei încălcări.
Furnizor nu răspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator/Client
cu viruși informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru
pierderea datelor Utilizatorului/Clientului sau deteriorarea oricărui
echipament hardware sau program aparținând acestuia.
De asemenea, furnizor nu răspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau
pentru link-urile partenerilor care pot apărea la un moment dat pe site.
Răspunderea Utilizatorului/Clientului
Utilizatorul/clientul poartă răspunderea exclusivă pentru
realitatea/exactitatea/integritatea oricăreia și tuturor datelor furnizate proprietarului
magazinului și pentru orice pagubă cauzată acestuia prin nerespectarea acestor
Termeni și Condiții.
Proprietate intelectuală
Întreg conținutul site-ului, incluzând fără a se limita la logo-uri,
reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text
și/sau conținut multimedia, este proprietatea exclusivă a furnizor.
Utilizatorului/clientului nu îi este permisă copierea, reproducerea,
distribuirea, publicarea, transferul, modificarea, alterarea, utilizarea,
crearea de legături, expunerea, includerea oricărui element al site-ului în
orice material al utilizatorului/clientului sau al unui terț, în alt scop decât
cel de a încheia/executa un amunit contract pentru produse și a se informa
despre Produsele comercializate pe site, fără a exista un acord scris prealabil
al furnizor în acest sens.
În cazul în care utilizatorul/clientul transmite/transferă proprietarului
magazinului online orice informație sau conținut (inclusiv logo-uri,
reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text
și/sau conținut multimedia) aceasta nu va genera nicio obligație pentru
furnizor, cu excepția cazului în care există un acord scris prealabil al
părților în acest sens.
Prin accesarea acestor Termenii și Condiții utilizatorul/clientul înțelege
și acceptă că este interzisă în mod expres orice utilizare a site-ului și
conținutul acestuia în alte scopuri decât cele permise expres conform
Termenilor și Condițiilor.
Dreptul de retragere a clientului. Returul produselor. Returnarea
preţului şi taxelor de livrare
Clientul se poate retrage, prin denunțare unilaterală, fără a fi nevoie să
invoce vreun motiv, într-un termen de 14 de zile începând cu ziua livrării
(ziua primirii coletului, așa cum este menționată pe dovadă de primire emisă de
Poșta Română/firma curierat rapid).
Dacă decide să se retragă, clientul este obligat să anunțe furnizorului, cel
târziu în cea de-a 14-a zi calendaristică, calculată de la data livrării
coletului (data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intrând
în calcul termenului de 14 de zile), printr-un e-mail scris către furnizor.
În cazul retragerii, realizate cu îndeplinirea cerințelor de timp și de
formă arătate mai sus, clientul este obligat să returneze produsele în starea
corespunzătoare în care acestea au fost primite, nemodificate, curate (fără
însă să fi fost curatate/spălate), nepătate, nezgâriate și în toate cazurile
nedeteriorate, în ambalajul în care au fost primite, în termen de cel mult 14
(paisprezece) zile de la anunțarea deciziei de retragere (ziua anunțării
retragerii și ziua împlinirii termenului, intrând în calculul acestuia), în una
din următoarele modalități:
– Prin intermediul unui curier, ales de client, la adresa
furnizorului aşa cum e menţionată pe site; în acest caz clientul suportă taxele
de curierat/costurile de retur;
– Prin retur în fața locului la sediul furnizorului, fără aplicarea unor
costuri/taxe de retur.
În cazul în care au fost livrate seturi de produse, trebuie returnat
întregul set așa cum a fost livrat. În cazul în care la livrare s-a primit și
un produs cadou, acesta trebuie de asemenea returnat. Orice produs trebuie
returnat trebuie sa fie nedeschis.
În cazul în care produsele nu sunt returnate în stare corespunzătoare,
conform celor arătate mai sus, clientul va suporta deprecierea acestora
diminuându-se în mod corespunzător suma ce trebuie restituită clientului de
către furnizor. În termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data
returnării produselor şi accesoriilor acestora, în stare corespunzătoare,
conform celor arătate în acești Termeni şi Condiții, furnizorul va restitui
clientului prețul acestora astfel cum a fost încasat, iar taxa de livrare
plătită de client pentru Poșta Română/curierat rapid pentru livrarea produselor
nu va fi rambursată clientului. În cazul care clientul alege să păstreze
anumite produse şi să anuleze doar parțial comanda, taxa de livrare nu va fi
rambursată.
Restituirea prețului şi a taxelor plătite de client pentru livrare se va
face în aceeași modalitate în care aceste sume s-au primit, cu excepția
plăților primite în numerar la livrare, care se vor restitui întotdeauna
clientului prin transfer bancar, în contul pe care clientul este obligat să îl
menţioneze în e-mailul scris către furnizor.
Plângeri referitoare la conformitatea produselor
Clientul este rugat să acorde atenție culorilor Produselor și să ia în
considerare faptul că, datorită setărilor propriului calculator/dispozitiv
electronic, anumite culori reale ale produselor livrate pot prezenta diferențe
față de ce a afișat calculatorul/dispozitivul electronic al clientului la
momentul efectuării Comenzii. Aceste diferențe nu se vor considera
neconformități.
În cazul în care reclamația va fi considerată că neîntemeiată, clientului i
se vor returna produsele, pe costul acestuia, fără vreo altă obligație din
partea furnizorului.
Despre soluționarea reclamației și soluția adoptată conform celor arătate
anterior, clientul va fi informat prin e-mail, la adresa furnizată la
efectruarea comenzii.
În caz de rambursare de către furnizor a prețului și taxelor de livrare, se
vor aplica în mod corespunzător prevederile arătate mai sus din acești Termeni
și Condiții.
Acceptul obligatoriu pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
Pentru a se putea plasa o comandă, utilizatorul trebuie să furnizeze adrese
personale, validă de e-mail, și prin completarea tuturor celorlalte date
solicitate (nume, prenume, număr de telefon, adresă de livrare, adresa de
facturare, dacă este cazul).
Confidenţialitate. Prelucrarea datelor cu
caracter personal
Furnizorul se va asigura că datele utilizatorilor/clienților furnizate prin
navigarea pe site, prin plasarea comenzii sunt păstrate confidențiale atât de
angajaţii proprii cât și de partenerii comerciali si împuternicirii.
Furnizorul prelucrează datele cu caracter personal oferite de
utilizatori/clienți în conformitate cu prevederile legislației române în
vigoare.
Datele personale transmise furnizorului cu ocazia utilizării paginii web vor
fi gestionate cu confidenţialitate şi nu vor fi transmise către alte părţi, cu
excepţia cazului în care aceştia sunt subcontractanţii furnizorului. (de ex.
firma de curierat pentru livrarea comenzii). Pentru accesarea serviciului
trebuie acceptate cookie-urile. Dacă nu doriţi să acceptaţi cookie-urile, le
puteţi interzice în setările browser-ului. Cookie este un fişier pe care
serverul îl trimite către browser-ul utilizatorului şi pe care calculatorul
utilizatorului îl salvează. În cookie nu sunt salvate date personale. Datele
salvate cu ocazia comenzii sunt folosite de către furnizor în vederea execuţiei
comenzii. Datele facturii întocmite în urma comenzii plasate pe pagina web, pe
baza datelor furnizate cu ocazia comenzii, vor fi salvate de către anumite
sisteme informatice pentru perioada stipulată în legea contabilităţii. Puteţi
solicita oricând ştergerea sau modificarea datelor dvs. la adresa de e-mail
indicată.
Datele furnizate de clienți nu vor fi tranferate sub nici o condiție unei
alte entități sau altor persoane decât furnizorului, fiind astfel garantată
protecția deplină a acestora.
Prin completarea datelor în formularul de plasare a comenzii cumpărătorul
declară și acceptă necondiționat că datele sale personale să fie incluse în
baza de date a furnizorului, și își dă acordul expres și neechivoc ca toate
aceste date personale să fie stocate, utilizate și prelucrate nelimitat
teritorial și/sau temporar de către acesta la desfășurarea și/sau derularea
unor campanii promoționale.
Prin citirea condițiilor generale de cumpărare afișate pe siteul
www.vnature.ro cumpărătorul ia la cunoștință faptul că îi sunt garantate
drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces
la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus
unei decizii individuale, dreptul de se adresa justiției în caz de încălcare a
drepturilor garantate de Legea 677/2001.